משפיענית רשת בתחום עיצוב הבית.
מנהלת קהילה בעלת 100,000 עוקבות שוחרות עיצוב.
עדיה רובינזון עובדת בשיתופי פעולה בארץ ובחו"ל עם חברות עיצוב הגדולות במשק. סטודנטית למנהל עסקים ומימון.
עדיה מייסדת מיזם חזית הבית שם היא אחראית דוברות, תקשורת ויח״צ, אחראית עיצוב ההאנגר ומעצבת ראשית למשפחות.
"קוראים לנו 'דור הטיקטוק' וכששואלים אותי במה אני עובד, אני אומרת – 'באינסטגרם'. אבל אנחנו גם הדור שלוחם וגם הדור שנפצע וגם הדור שנופל. אנחנו הדור שיצא להגן על המדינה. אנחנו הדור שהפסיק את הלימודים, את הטיולים בחו"ל, את העבודה הראשונה והתגייס למען המדינה, בגיוס צבאי ובגיוס אזרחי. וכן, אנחנו מעלים על זה 'סטורי' ו'פוסט' וסרטון ומקבלים 'לייקים', הרבה 'לייקים', ואנחנו משתפים. כי זו צורת התקשורת שגדלנו לתוכה.
אצלנו בבית משפחת רובינזון נולד המיזם.
אני זוכרת את הפוסט הראשון – חיפוש ההאנגר, כל אחת בפלטפורמה שהיא חזקה בה – אני באינסטגרם ואמא בפייסבוק.
אני זוכרת אותנו מקליטות את הסרטון הראשון שבו אנחנו קוראות להתגייס לחזית הבית, למעצבות, ל'קרנפים', למובילים, לנקודות איסוף, לתפקידי מטֶה. אני זוכרת את הזום הראשון שקיימנו, והיו בו מאות מתנדבים, שרבים מהם נמצאים איתנו עד היום.
אני זוכרת איך פרסמנו שדרושים רהיטים וכלי בית, והם הגיעו מכל רחבי ישראל.
אני יודעת בוודאות שההאנגר והמדיה הם אחד, לא היינו מצליחים למלא את ההאנגר בכל טוב, ללא המדיה.
לא היינו מגייסים מתנדבים משובחים שכאלה, ללא המדיה.
לא היינו מגיעים לכל כך הרבה משפחות, ללא המדיה.
המדיה החברתית היא לא רק מפעל של 'לייקים', היא כלי עבודה, היא פלטפורמה שיווקית, היא שותפה מלאה בכל שלב של מסע חזית הבית. כדי לצאת לדרך ולהגשים את החזון שלנו היה לנו ברור מהתחלה שנעבוד חזק בסושיאל מדיה – הכוח של הקהילה יהיה המרכיב העיקרי.
התחלנו לתעד את העשייה ברשתות, פתחנו חשבון לחזית הבית שזכה להצלחה ענקית. הסרטונים שיצרתי הגיעו למיליוני צפיות, הם 'דיברו' את ההאנגר והסבירו את המשמעות שלו.
גם את גיוס ההמונים למען המשך פעילות ההאנגר עשינו ברשת, גייסנו כסף שאיפשר למיזם להמשיך ולפעול עוד 8 חודשים!
התקשורת נחשפה למיזם דרך הרשתות, ללא משרד יחסי ציבור, זכינו ללא מעט כתבות בטלוויזיה, ראיונות ברדיו, פודקאסטים, זומַנּו לבית הנשיא ובעיקר יצרנו קהילה ענקית של תומכי חזית הבית ויחד 'יצרנו' מעל 2000 בתים למשפחות מפונות.
חזית הבית היא בבסיסה מיזם חברתי שמורכב מרשת ענקית של אנשים, אשר יוצרים יחד כוח עצום של נתינה ותמיכה.
הסושיאל מדיה תופס נפח משמעותי ביותר מפעילוּת המיזם כמעט בכל החלטה שמתקבלת. כל צפייה, 'לייק', תגובה – מגדילות את החשיפה ומעניקות למיזם את היכולת להמשיך לפעול באותה עוצמה ותדירות.
אני גאה, כבת לדור ה'טיקטוק', להיות מייסדת חזית הבית ביחד עם אחי ואמי. אני גאה בעבודה שנעשית ברשתות כדי להביא את חזית הבית למודעות. אני כל כך גאה בעשייה עצמה בחזית הבית ובמשפחה הנוספת שנוצרה לי בהאנגר. זו חוויית חיים שאקח איתי לתמיד. תודה על הזכות"